Wandel mee

Celebrating Jesus, the Walk is een movement die de kerk in beweging wil brengen en met zoveel mogelijk christenen samen door de Nederlandse steden wil trekken om daar Gods tegenwoordigheid te brengen.

The Walk is gratis dus meld je nu aan

Bekijk hier de foto’s/video’s van Celebrating Jesus.

Aanbidding & Gebed

Tijdens de Walk en daarna* verhogen we Jezus met onze aanbidding door zang, muziek, vlaggen en dansen. (*indien er aansluitend een event is). Daarnaast wordt er gebeden, onder andere voor de stad waar gelopen wordt. Gebed is een belangrijke terugkerende activiteit van Celebrating Jesus. Voor, tijdens en na events wordt er ruim de tijd genomen om te bidden.

Proclamatie & evangelisatie

We proclameren de naam van Jezus, in onze liederen, met onze kleding en/of met onze spandoeken. Het bekend maken van de Naam van Jezus werkt evangeliserend en we geloven dat dit mensen zal aansporen om Jezus (beter) te leren kennen en nieuwsgierigheid zal opwekken om naar een revival meeting te komen na de Walk, indien deze georganiseerd wordt.

Eenheid & verbinding

We lopen met christenen uit verschillende kerken en culturen. Hoewel we verschillend zijn weten we dat we allen deel uitmaken van het wereldwijde lichaam van Christus en zoeken we de verbinding met elkaar en geven we uiting van onze onderlinge eenheid door samen te wandelen.

Onze visie

We willen Jezus bekend maken in Nederland en mensen de aanwezigheid van God laten ervaren. We geven Hem de eer die Hij toekomt met onze aanbidding. We richten ons niet op 1 stad, maar we willen door meerdere steden en dorpen van het land trekken en meerdere Walks organiseren. Onder andere in Amsterdam, Utrecht, Groningen, Den Haag, Rotterdam en Arnhem. We willen laten zien dat Jezus geen religie is, maar dat we een relatie met Hem hebben. In liefde en eenheid willen we een licht zijn voor een wereld in nood. Door hoop, liefde en vreugde uit te stralen, laten we Jezus aan de wereld zien. Ons verlangen is dat mensen aangeraakt worden door de Heilige Geest en hun leven aan Jezus geven, dat ze niet alleen worden gered, maar dat er ook bevrijding en genezing zal plaatsvinden. We willen dat er een mogelijkheid is dat mensen worden opgevangen door de nazorgteams van diverse kerken die met ons samenwerken.

Veelgestelde vragen

Nee, de Walk is volledig gratis en vrij toegankelijk voor iedereen die wil meelopen. We vragen wel aan deelnemers om zich te registreren, zodat we een idee hebben van hoeveel deelnemers we ongeveer kunnen verwachten.

Hoewel dit per locatie kan verschillen, gaan we ervan uit dat het lopen zelf maximaal 2 uur duurt. Het event zelf kan maximaal 4 uur duren, dat is inclusief verzamelen en eventuele activiteiten na de Walk. De te lopen route is ongeveer 2 tot 4 kilometer.

Alle leeftijden zijn welkom. Kinderen onder de 12 dienen wel te wandelen onder begeleiding van een volwassene.

Nee, het is niet verplicht om een Celebrating Jesus T-shirt te dragen. We hopen wel dat je overweegt een T-shirt aan te schaffen, omdat je met je aankoop onze werkzaamheden ondersteunt.

Spandoeken of borden met teksten zijn toegestaan, mits ze liefdevolle teksten bevatten (Bijv. God loves you). Teksten die tegen iets demonstreren zijn niet toegestaan.

Wij behoren niet tot een specifieke denominatie, het team van Celebrating Jesus komt uit verschillende kerken en ook wordt er samengewerkt met andere kerken en bedieningen die niet allemaal tot dezelfde denominatie behoren.